Zákaznické připojení pro firmy a domácnosti se liší svými potřebami. Firemní zákazníci požadují připojení k Internetu 24/7, očekávají okamžitý servis, stabilní připojení a garantovanou rychlost. Cena pak odpovídá stabilitě, servisu a garanci. Domácnosti naopak využívají připojení k Internetu zejména večer a o víkendu, požadují vysokou rychlost a nízkou cenu, proto okamžitý servisní zásah u domácího zákazníka není prioritní, ale snažíme se jej udržet jako standart. Zákazníci jsou připojeny optickým vláknem, metalickým kabelem nebo bezdrátovou technologií. Připojení k Internetu je řešeno smluvně dle aktuálních tarifů nebo individuálně (v případě vyšších požadavků zákazníka), s uvedením parametrů jako rychlost, cena instalačního poplatku, služby, doba zahájení odstranění závady - servisní zásah, způsob a frekvence platby. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.